Last Link of eCommerce Accounts for Half of Total Supply Chain Costs

Остання ланка

/sites/default/files/2020-02/CUS42002904%20Last%20Link%20Report_v13.pdf

Звіт "Остання ланка: кількісна оцінка вартості"

Дослідження міжнародної консалтингової компанії Cushman & Wakefield показало, що на доставку останньої милі може витрачатися більше 50% від загальних затрат ланцюжка поставок електронної комерції.

  • За підрахунками компанії Cushman & Wakefield, витрати на нерухомість складають всього 4,3% від загальних затрат на логістику, тоді як на транспорт припадає 50,3%.
  • Незважаючи на значно вищі орендні ставки, витрати на доставку останньої милі є нижчими у міських складів.
  • Зменшення відстані від міського складу до першого пункту доставки на 10 хвилин економить 1 млн. євро на рік.

 

Високі орендні ставки на міські та приміські склади в Європі виправдовують себе завдяки величезній економії загальних транспортних витрат та суттєвому скороченню часу на доставку. Рівень цих орендних ставок відображає зрілість ринку електронної комерції в кожному місті та потребу в таких складах. Європейські компанії враховують цю тенденцію для прийняття бізнес-рішень щодо управління нерухомістю, реструктуризації портфеля, вибору земельної ділянки та оптимізації маршрутів доставки.

Остання ланка є найдорожчою частиною логістичного ланцюжка поставок, але це також єдина ланка електронної комерції, де відбувається взаємодія з клієнтом у реальному житті. Оптимізація останньої ланки не тільки здатна збільшити доходи, але й поліпшити загальну репутацію компанії завдяки якісному та швидкому обслуговуванню клієнтів

Звіт доступний лише англійською мовою.