24 січня в столичному Cosmopolite Multimall відкривається новий магазин Sinsay польського рітейл-оператора LPP Group. Невдовзі відкриються два інших магазини того ж рітейлера - Cropp та House, які також орієнтовані на молодь. Залучення молоді та підсилення середнього цінового сегменту – послідовний крок у реалізації реконцепції, яка розпочалася у 2018 році.
Після того як у 2017 році до управління торговельно-розважальним центром Cosmopolite Multimall у Києві стала нова команда, проєкт зазнав багато якісних змін. Для роботи над реконцепцією спочатку було залучено міжнародну консалтингову компанію JLL, а після її виходу з українського ринку в 2019 році роботу продовжила компанія Cushman & Wakefield.
Серед найбільш помітних змін в ТРЦ:
«На сьогодні виконані найскладніші задачі, а саме – проведені ротації на верхніх поверхах ТРЦ, - розповідає Катерина Весна, керівник департаменту торговельної нерухомості міжнародної консалтингової компанії Cushman & Wakefield. – В умовах діючого ТРЦ необхідно було зберігати існуючий грошовий потік та поступово нарощувати його, тому ми розпочинали з верхніх рівнів. Спільно з командою власника нам вдалося залучити на четвертий поверх ДРЦ “Дитяча планета”, на третій - магазини іграшок та дитячих товарів “Антошка” та “Будинок іграшок“, магазини дитячих товарів I do та Baby Shop, а також великий універмаг одягу Sinsay, на другий рівень – магазини модного одягу Cropp та House».
За словами Наталії Смолкіної, директорки ТРЦ Cosmopolite Multimall, підписання договору оренди з польською компанією LPP стало відчутним поштовхом у розвитку проєкту. «Це дозволило розпочати реконструкцію та реалізувати заплановані переміщення діючих орендарів в оновлені галереї. Відкриття магазинів молодіжної моди Sinsay, Cropp та House залучить до проєкту молоду аудиторію, для якої раніше було не достатньо пропозиції. Ми плануємо подальше розширення представленості подібних брендів у ТРЦ, а також відкриття роледрому та оновленого фудкорту».
Варто додати, що магазин Sinsay площею 1800 кв. м, який офіційно буде відкрито 24 січня, відрізнятиметься за форматом від більшості магазинів мережі, адже до асортименту бренду увійдуть дитячі товари та товари для дому.
У 2016 році площа рітейл-парків збільшилася на 50% у порівнянні з показником 2015 року.
29 вересня в Одесі відкрився новий «Паспортний сервіс».
7 грудня у харківському ТОЦ Ave Plaza (вул. Сумська, 10) відкрився мультибрендовий магазин дитячого одягу та взуття Birba Club.