Щорічний звіт компанії «Девелопмент торговельних центрів в Європі» (European Shopping Centre: The Development Story) показує, що у 2018 році нова пропозиція у сегменті торговельних центрів склала близько 2,6 млн кв. м, що на 28% менше, ніж у 2017 році. Обсяг нової пропозиції у 2018 році став найменшим за 24 роки. Його можна порівняти з показниками початку 1990-х років, коли були відкриті перші традиційні торговельні центри в Центральній і Східній Європі.
Однак, незважаючи на сповільнення темпів девелопменту протягом останніх п’яти років, загальний обсяг ринку у Європі зростає і наразі складає 168,1 млн кв. м, що посилює конкуренцію між торговельними центрами. Щоб утримати свої ринкові позиції, девелопери скеровують зусилля на проекти з редевелопменту та реконструкції для створення сучасних, естетично привабливих торговельно-розважальних центрів.